Do poprawnego oglądania tej strony, należy włączyć obsługę JavaScript!

Edi Pyrek



• Absolwent UW – Indywidualny Tok Studiów – pedagogika, etnografia, antropologia, psychologia, polonistyka. Stypendysta UW w Szwajcarii (Berno). Obecnie pracuje nad doktoratem o Religi Marki.

• Mentor, wykładowca na uczelniach wyższych oraz kongresach businessowych i naukowych (m.in. SWPS, TEDX, Forum Gospodarcze w Gdyni), konsultant biznesowy, podróżnik, dziennikarz (min. National Geographic), spin doktor, negocjator (min. Afganistan), autor 8 książek i seriali dokumentalnych (m.in. TVP i Discovery), zajmuje się budowaniem marek (autorska koncepcja Religi Marki ®) oraz tworzeniem systemów edukacyjnych i pisaniem sztuk teatralnych (m.in. dla Teatru Praga).

• Jako spin doktor - przez 10 lat zajmował się marketingiem politycznym – mentorował i był coachem 2 polskich premierów, kilku ministrów, kilkunastu posłów. Był coachem prof. Zbigniewa Religi (w czasie jego kampanii prezydenckiej) oraz Marszałka Sejmu Macieja Płażyńskiego - także w czasie tworzenia PO.

• Pracował jako negocjator pokojowy po 09 września 2012 roku pomiędzy szefami Afgańskich plemion (wraz z 2 amerykańskimi negocjatorami).

• Zajmował się również efektami stresu „post - smoleńskiego” pracując z polską ambasadą w Moskwie na kilka tygodni po katastrofie.

• Od kilku lat szkoli opozycję białoruską, a przed ostatnimi wyborami prezydenckimi szkolił głównego kontrkandydata Łukaszenki.

• Jako mentor- mentorował CIO największych firm w Polsce oraz kilku ludzi z listy najbogatszych Polaków. Wykładał m.in. w Polsce, Rosji i Arabii Saudyjskiej. Jest mentorem w „globalnej Krzemowej Dolinie”, czyli w największym akceleratorze biznesowym dla start up-ów – Founder Institute.

• Jest także członkiem i założycielem Stowarzyszenia Mentorów oraz wiceprezesem (wraz z Wojciechem Eichelbergerem) Fundacji dla Mężczyzn Masculinum, a razem z Erykiem Mistewiczem jest współzałożycielem Instytutu Nowych Mediów.

• Jako dziennikarz - był m.in. naczelnym kwartalnika psychologicznego i szefem reportażu jednego z kobiecych magazynów wyd. Bauer. Współpracował m.in. z Newsweek, Rzeczypospolita (własna rubryka), Prime (stałe felietony), Marketing & More (stała rubryka o zarządzaniu i marketingu), Wprost, CKM, etc. Na dzień dzisiejszy jest stałym, współpracownikiem National Geographic i Nowe Media. Obecnie pisze kolejną książkę poświęconą biznesowi - „Religia Marki” dla wyd. Helion.




Edi